Hvis du vil klage…
Hos Panorama Travel gør vi alt, hvad vi kan, for at give dig den bedst mulige rejseoplevelse. Konstateres der alligevel mangler efter påbegyndt rejse, skal du straks kontakte Panorama Travel eller vores lokale samarbejdspartner på destinationen, så vi kan forsøge at afhjælpe manglen. Undlader du at reklamere undervejs, mistes retten til efterfølgende kompensation eller refusion.
Der kan ikke kræves økonomisk kompensation, såfremt manglen afhjælpes inden for en rimelig tid og uden omkostninger eller væsentlig gene. Hvis manglen i meget høj grad har ødelagt rejseoplevelsen, kan der tilkomme kunden refusion.
Hvis du synes, at du ikke har fået det, du er blevet lovet og er blevet så skuffet over din rejse, at du ønsker at indgive en klage, kan du gøre det på følgende tre måder:
- Send en email til info@panoramatravel.dk, hvori du beskriver dine klagepunkter. Vi behandler herefter din klage og vender tilbage til dig hurtigst muligt.
- Kontakt Pakkerejse-ankenævnet og udfyld deres klageskema: pakkerejseankenaevnet.dk. Bemærk at det koster 275 kr, at få sin sag behandlet.
- Benyt EU-kommissionens elektroniske klageplatform på http://ec.europa.eu/odr. Undervejs i udfyldningen af klageformularen bliver du bedt om at angive rejsebureauets emailadresse: kontakt@panoramatravel.dk.
Husk at du skal indgive din klage, så snart du konstaterer manglen.